Through the day | Friday 231009

Category: By Mohd Nurishaq Mohd Fauzi
Bismillahil ghafurur rohim~

23 Oktober 2009-
11.30am | MPG1~

Hari ni aku terfikir sesuatu yang jauh. Suatu perkara yang agak luas. Xberapa jelas=) Banyak gak yang aku pelajari implicitely. Hargailah rakan yang kita ada. Idea datang mencurah-curah untuk difikirkan..hurm, antara orang yang cerdik dan pandai, ada bezanya~ Hari ni, petang ada imtihan paper arab. Takut jgak..dah lama xsentuh bA. Asyik fokus subjek core je.. Seriously, dah lama xmerasai nikmat belajar bahasa arab..~ Ya Allah, aku melihat sekeliling..betapa aku menghargai setiap apa sahaja yang telah diKau kurniakan kepadaku=) aku nk jd hambaMu yang ikhlas lg rabbani!



*Special post:

Ni dua orang rumates ishaQ:
1.Dr. Mohd Wafiy Ariffin Bin Anwar (kiri)
2.Dr. Muhammad Azraie Bin Mat Ali (kanan)

Wafiy orang Johor. Raie mai dri klate. Gambar ni di-paksa-ambilkan semasa Histology Lab. Wafiy suka menyanyi. hehee.. Dan raie suka surf internet baca One Piece . Ada apa-apa lagi nk ditambah?:)
 

4 comments so far.

  1. roi'e October 25, 2009 at 3:03 AM
    weiii..bleh thn gak rummate ko..fewwitttt..
    hahahahaha
  2. roi'e October 25, 2009 at 4:00 AM
    sejak bler plak ak ske nyanyi?ak smbng ko nyer jer..hak3

    wafiy
  3. Anonymous November 2, 2009 at 2:11 AM
    wafiy tu bdk kisas....
  4. Mohd Nurishaq Mohd Fauzi November 2, 2009 at 5:03 AM
    Mana ad..wafiy bdak johor. dye budak buzuk..ngeee~

    ^___________^v

Something to say?